W momencie gdy zauważymy iż wczytywane zdjęcia ze stron www oraz innych portali są bardzo słabej jakości (skompresowane), należy skontaktować się z BOK na numer *100 lub *600 i poprosić konsultanta lub konsultantkę o włączenie usługi VPN.
Usługa jest dostępna dla klientów biznesowych oraz indywidualnych – abonamentowych. W ofercie Orange Free na kartę niestety nie ma możliwości włączenia tejże usługi. W planach biznesowych włączenie usługi wiąże się z dodatkową (niewielką) opłatą. W planach taryfowych indywidualnych usługa jest całkowicie bezpłatna.
W momencie gdy usługa zostanie aktywowana należy dokonać zmian w konfiguracji dostępu do Internetu mobilnego. W sposób poniższy:
1) APN statyczny: vpn
2) Numer wybierania / dostępowy: *99#
3) Nazwa użytkownika: vpn
4) Hasło: vpn
W ofertach dla klientów biznesowych po wykupieniu usługi (statycznego IP) należy wprowadzić następujące ustawienia:
1) APN statyczny: vpn.static.pl
2) Numer wybierania / dostępowy: *99#
3) Nazwa użytkownika: vpn
4) Hasło: vpn
Należy zwrócić uwagę na wielkość liter wszystkie parametry wpisujemy małymi literami. Przykład wprowadzenia parametrów w aplikacji Mobile Partner dostarczonej przez producenta (większości) modemów 3G firmy Huawei:
Ustawienia dla klientów biznesowych i usługi CDMA (dla dynamicznego adresu IP):
1) APN statyczny: [puste_pole]
2) Numer wybierania / dostępowy: #777
3) Nazwa użytkownika: cdma@vpn
4) Hasło: orange
Ustawienia dla klientów biznesowych i usługi CDMA (dla stałego adresu IP):
1) APN statyczny: [puste_pole]
2) Numer wybierania / dostępowy: #777
3) Nazwa użytkownika: cdma@vpn.static
4) Hasło: orange
Z Orange chyba już nie ma tego VPN podobno PureVPN jest dobry chociaż w rankingu https://topvpn.pl NordVPN jest wyżej. Czy możesz mi doradzić który wybrać? Zarówno jeden jak i drugi mają inni informatycy w mojej firmie i obydwoje są zadowoleni.
OdpowiedzUsuń